06 sierpnia, 2012

Troszkę z pielęgnacji ;)

Witam po raz kolejny ;) No jak widać słabo u mnie z systematycznością. Blog ledwie założony a już zaczynam się lenić z dodawaniem postów. Muszę zacząć pracę nad sobą pod tym kątem, ale tym czasem tak jak w temacie - odrobina z mojej pielęgnacji włosowej.
Jak być może wspominałam wcześniej, jestem początkującą włosomaniaczką. Od ponad miesiąca staram się intensywnie dbać o moje włosy, podczytując i wzorując się na blogach.
Moim głównym problemem jest przesuszenie i ogólnie puszenie się włosów. Ponadto chcę je 'odhodować' gdyż wielokrotnie były cieniowane i nawet gdy są dobrze odżywione, to odstające na wszystkie strony nieco krótsze włoski nie wyglądają zbyt estetycznie [przynajmniej dla mnie].

Moja włosowa kolekcja na dzień dzisiejszy przedstawia się następująco:
Z góry przepraszam za jakość zdjęcia,  z czasem mam nadzieję że będą one coraz lepsze.
W tylnym rządku od lewej widzimy:
  • Szampon aloesowy do włosów suchych Ziaja - zawiera SLS, używam do oczyszczania raz na jakiś czas
  • Płyn do higieny intymnej Facelle sensitive z Rosmanna 
  • Szampon Babydream [zamiennie z Facelle]
  • Znana wszystkim Isana z olejkiem Babassu
  • Odżywka Garnier Ultra Doux z awokado i masłem karite
  • Maska Alterra Granat i Aloes
  • Mgiełka z filtrem UV Jantar
  • Olejek Alterra migdały i  papaya
 W rządku bliższym
  • Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek włosów z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi - Joanna z Apteczki Babuni
  • Olejek łopianowy z czerwoną papryką Green Pharmacy
  • Olej ze słodkich migdałów
  • Saszetka maski Biovax z proteinami mlecznymi
I to by było - póki co - na tyle. Dodatkowo codziennie piję pokrzywę+skrzyp sypane, od czasu do czasu nakładam maskę z żółtek z różnymi dodatkami [choć jej zapach jest dla mnie okropny, a co gorsza utrzymuje się na włosach do kolejnego mycia :/]
Dziś rozpoczęłam eksperyment z żelatyną, ale o tym może następnym razem ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna kolekcja :)
    Olejku łopianowego używasz tylko na skalp, czy też na całą długość?

    Ja mojego z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynowego używam też na długość, ale mam go chwilkę, więc nic konkretnego jeszcze nie mogę powiedzieć, ale zapowiada się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń