01 sierpnia, 2012

Witam w blogosferze ;)


Przyszedł czas i na mnie :) po miesiącach intensywnego przeglądania wszelakich blogów modowo-kosmetykowo-gotowaniowo-włosomaniaczych, natchnęło mnie do założenia własnego :) Tak naprawdę ile blogów, tyle cennych informacji, posty niejednokrotnie pokrywają się tematycznie ale jednak mimo to w każdym zawszę znajduję coś cennego. Mam nadzieję że moje wypociny tutaj również okażą się dla kogoś przydatne ;)
Oprócz tego, wydaje mi się że prowadząc bloga stanę się bardziej systematyczna w kwestiach dbania o włosy, czy też ciało, bo jednak jest to na pewno mobilizujące .
Cóż mogę jeszcze powiedzieć... Jestem - od miesiąca - początkującą włosomaniaczką ;) [oczywiście dzięki blogosferze], a prywatnie studentką Biologii i od października - Dietetyki.
Mam nadzieję że nowy kierunek studiów podsunie mi wiele pomysłów na ciekawe notki [zdrowe żywienie, nowinki dietetyczne itp]
Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić wszystkich do zaglądania od czasu do czasu do mojego małego zakątka ;) Pozdrawiam gorąco !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz